•  O Szkole 
    • Historia Szkoły
    • Patron Szkoły
    • Rada Pedagogiczna
    • Dokumenty szkolne
    • Przetargi i oferty pracy
      • Archiwum
  • Dziennik internetowy
  • Nabór
  • Kontakt
  • Galeria
  • Deklaracja Dostępności

Uczniowie

  • Z życia Szkoły
  • Rozkład zajęć
  • Dzwonki
  • Samorząd Szkolny
  • Zajęcia pozalekcyjne
  • Wolontariat
  • Osiągnięcia
  • Edukacja Globalna
  • Erasmus+
  • Projekty edukacyjne
  • Innowacje
  • Klub Młodego Odkrywcy

Rodzice

  • Ogłoszenia
  • Rada Rodziców
  • Obwód Szkoły SP1
  • Wykaz podręczników
  • Wychowanie/profilaktyka
  • Porady psychologa
  • Warunki ubezpieczenia NNW dzieci i młodzieży
  • COVID-19

Nauczyciele

  • Kalendarium roku szkolnego
  • Poczta e-mail

Biblioteka

  • Darmowe podręczniki
  • O Bibliotece
  • Konkursy
  • Wydarzenia
  • Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa
  • Polecamy

Świetlica

  • Regulamin świetlicy
  • Ważne wydarzenia
  • Dokumenty do pobrania

Stołówka

  • Informacje ogólne
  • Regulamin stołówki
  • Harmonogram płatności za obiady
  • Jadłospis
  • Dokumenty do pobrania
  • Przerwy obiadowe

Sport

  • Regulamin rekrutacji do klasy sportowej
  • Short-track
  • Przegląd Sportowy

Programy szkolne

Erasmus+
eTwinning
Szkoła bez przemocy
Szkoła z klasą
Mleko z klasą
Radosna szkoła
Pajacyk
Eleos
Emocja
Connect

Programy szkolne

dkk
Ręczna
SKS
STRAŻNICY UŚMIECHU
Szkoła zorientowana technologicznie
Pomóż mi
Schronisko dla zwierząt
Droga
Fundusz Białystok Ojcu Świętemu
Jesteś tutaj: Home

Gra terenowa dotycząca CELÓW ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU dla zespołów z placówek należących do sieci Edukacji Globalnej.

W sobotę 23 marca 2019 czworo uczniów klasy 7c (Maja Lange, Kacper Daszkiewicz, Piotr Misiejuk, Oliwier Rutkowski) wzięło udział w grze terenowej dotyczącej Celów Zrównoważonego Rozwoju w budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Nowym Aleksandrowie. Uczniowie otrzymali naszkicowaną trasę do pokonania, a w każdym z punktów czekały na nich kreatywne zadania, z zakresu Edukacji Globalnej, zawierające tematy interdyscyplinarne, występujące w podstawie programowej wielu przedmiotów, jak np.: WOS, muzyka, język polski, geografia, języki obce, etyka, religia, przedsiębiorczość, kultura i sztuka, promujące Cele Zrównoważonego Rozwoju oraz idee Grywalizacji. W grze wzięło udział 10 drużyn z różnych podlaskich szkół. Wszyscy bardzo dobrze się bawili, poznali się, poszerzyli swoją wiedzę i zyskali ciekawe doświadczenia.

2DSC01673DSC01676DSC01679

Czytaj więcej...

13 października 2022 r. świętowaliśmy w naszej szkole Dzień Erasmusa

erasmusday

Zabraliśmy uczniów w podróż po Europie. Każdy mógł zdobyć pieczątkę, naklejkę lub smakołyk, a do tego mapę lub książkę. Można było posłuchać fado prosto z Portugalii, poznać kilku słynnych Greków, nauczyć się paru słówek po hiszpańsku, przeczytać najdłuższe słowo w języku niemieckim, zdobyć przepis na naturalne słodycze z Chorwacji, spróbować włoskiej pizzy i zobaczyć mikstury w kolorach francuskiej flagi.

Wyobraźnia uczniów klas 7 – 8 naprawdę nie zna granic :-)

Erasmus Day posłużył też promocji programu Erasmus +, w którym biorą udział nauczyciele języka angielskiego „Szkołę przyszłości tworzymy już dziś”. Dziękujemy wszystkim uczestnikom za entuzjazm i zaangażowanie oraz organizacji Europe Direct za przekazanie uczniom materiałów o Unii Europejskiej. Zachęcamy do obejrzenia krótkiej relacji w Telewizji Białystok.

Opracowała: Urszula Szczygieł

308278047 502733685051213 5078441700650855692 n311100447 1329986541078796 4059437998797816178 n311179520 1196575590922624 6014855929070599550 n311285180 846404123060221 5817712271605794967 n311321781 494412872602418 6365452455588103220 n311383004 471765838317841 3876806234977160419 n311414278 1796616727363120 2827507528338082458 n311483204 2201805306665375 8264117003796867692 n311506108 636035694555933 4451630598638117504 n311954362 462083265756373 3225269808428636146 n312119636 1433508590491776 6460032638259419593 n

Szkolenia Erasmus+

erasmus

Job shadowing

erasmus2

Szkolenie

"Szkołę przyszłości tworzymy już dziś"

Klasa Ia dołączyła do szkolnego Klubu Młodego Odkrywcy!

Na zajęciach 18 września zrobiliśmy Nurka Kartezjusza. Do zrobienia takiego nurka wykorzystaliśmy: słomkę, spinacz biurowy, plastelinę, plastikową butelkę i oczywiście wodę, bo nurek musiał sobie popływać.

Jak to działa? Odpowiednio dobrana ilość plasteliny powoduje, że słomka unosi się blisko powierzchni. Gdy ściskamy butelkę, powietrze zostaje ściśnięte i w wodzie, i w słomce. Zajmuje mniejszą objętość, nie może utrzymać nurka i on nurkuje. Przestajemy butelkę wgniatać to nurek wypływa na powierzchnię.

Na wcześniejszych zajęciach dowiedzieliśmy się, jak odwrócić pełną szklankę i nie rozlać wody? Sprawdziliśmy też jak działa ciśnienie atmosferyczne.

Opracowała: Iwona Sadowska

20200918 11255820200918 11261020200918 11235520200918 11240320200918 11245720200918 112511

KLUB MŁODEGO ODKRYWCY

received 748757872264216

W naszej szkole 29 października 2019 roku rozpoczął działanie

KLUB MŁODEGO ODKRYWCY.

Uczniowie klasy IC, pod okiem opiekunów, będą poznawali i odkrywali świat metodą badawczą, samodzielnie przeprowadzali doświadczenia. Nasze wspólne eksperymentowanie uczy współpracy, komunikacji,

odpowiedzialności i kreatywności, rozbudza ciekawość świata.

Dziś odbyły się pierwsze zajęcia. Młodzi odkrywcy przeprowadzali eksperyment "Wędrująca woda".

Wszyscy uczniowie aktywnie uczestniczyli w zajęciach, z zaciekawieniem obserwowali zjawisko i dobrze się bawili. Nie możemy doczekać się następnej lekcji - ciekawe co odkryjemy?

Opracowała: Izabela Wojtala, Justyna Zdrodowska

IMG 20191029 095502IMG 20191029 095526IMG 20191029 095713IMG 20191029 100136

 

FIKUŚNE LEKTURKI SPOD CHMURKI

Realizując pierwszy moduł – ,,Fikuśne lekturki spod chmurki” Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego ,,Czytam z klasą – lekturniki spod chmurki”, uczniowie z klasy 1 c wzorowo wykonały zadania. Swoją przygodę z lekturą ,,Dziecię elfów” H.Ch. Andersena rozpoczęliśmy od wykonania czytusiów oraz chmurek, które towarzyszyły nam przez cały pierwszy moduł. W naszej klasie powstał kącik czytelniczy. Po wysłuchaniu lektury pokolorowaliśmy okładkę, podpisaliśmy i wypełniliśmy karty w ,,Moim lekturniku”. Wykonaliśmy myszkowe zakładki do książki. Uczniowie z zaangażowaniem wykonali ogromną postać głównej bohaterki lektury: Odrobinki. Wspólne działania sprawiły uczniom wiele radości. Te zajęcia były również zachętą do korzystania z klasowego wypożyczania książek z biblioteki szkolnej.

Opracowała: Izabela Wojtala

lekturnik 4Lekturnik 5

Strona 32 z 37

  • Start
  • poprz.
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • nast.
  • Zakończenie

Link1 | Link2 | Link3

Copyright © 2012. Szkoła Podstawowa nr 1 w Białymstoku